Opinia użytkownika: Paulina_251
Dotycząca firmy: Vero Moda
Treść opinii: Oferowany asortyment jest wyeksponowany w sposób przejrzysty, mimo odbywającej sie przeceny. Jednak przecena dotyczy tylko wybranych towarów, które są mniej ciekawe i wydają się gorszej jakości. Ciekawe jest również to, że częśc towaru przecenionego posiada tylko jedną naklejkę z ceną, czyli tak naprawde nie wiadomo o ile ten towar został przeceniony. Personel eksponuje dostępny towar będąc w niego ubranym - co ułatwia wybór i określa wiodące trendy. Sprzedawcy starają się pomóc każdemu klientowi (podchodząc do nich, rozmawiając, zajmując się gdy ten pójdzie już do przymierzalni - dbają o podanie rozmiaru i akcesoriów). Podczas wystąpienia braku rozmiaru lub różnicy w asortymencie między salonami, sprzedawcy starają się zdobyc informacje gdzie dany towar może występowac, proponują sprowadzenie go do sklepu w SCC, ale również pytają czy klientowi nie byłoby wygodniej odebrac w innym salonie. Ilośc sprzedawców pozwala, aby jeden z nich zajomował się tylko kasą, co powoduje brak kolejek, jednak lada nie była estetyczna, ponieważ znajdowały się na niej ubrania (niewiadomo dlaczego), porozrzucane klipsy zabezpieczejące, wieszaki. Ekspedientka w tym bałaganie nie mogła znaleźc długopisu do podpisu przy realizacji transakcji kartą płatniczą. Towar jest pakowany starannie, a klient informowany o tym, że paragon został umieszczony w torbie z zakupem, o terminie możliwości zwrotu oraz okresie gwarancji.