Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Iwo Sushi
Treść opinii: Jakość obsługi jest na bardzo marnym poziomie. Wchodząc do restauracji nikt z obsługi nie zwraca na Ciebie uwagi, na kartę dań czekasz ok. 10 minut, a jeżeli już zdecydujesz się co chcesz zjeść po kolejnych 10 minutach przychodzi kelnerka, która wygląda jakby zaraz miała popełnić samobójstwo. Składasz zamówienie. Okazuje się, że wybrana przez Ciebie potrawa nie jest dostępna, ponieważ kucharz nie do końca wie jak ją przyrządzić! OK, zdecydowałeś się na coś innego. Otrzymujesz nieświeżego węgorza zamiast ryby maślanej, a zupa sojowa, to niedogotowana woda z dodatkiem aromatu sojowego! Przeszedłeś już męki podczas jedzenia, więc prosisz o rachunek....10 minut....i jeszcze 5, ponieważ terminal do płatności kartą im się ładuje...płacisz, wychodzisz i jedziesz do jakiejś porządnej restauracji coś zjeść, a o tym co Cię spotkało starasz się zapomnieć.