Opinia użytkownika: Agnieszka_388
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu aby dokonać zakupu specjalistycznego kabla podłączeniowego do telewizora. Witryna sklepowa czysta, szyby bez zabrudzeń. Ekspozycja zachęcająca do wejścia. Wewnątrz na półkach przy ładowarkach do baterii nieład, metki cenowe nieestetyczne. Pomimo najszczerszych chęci nie udało się nam znalezć pracownika, który doradził by nam przy zakupie. Jedyna wolna pani znajdowała się przy stanowisku do obsługi ratalnej. Dwóch kolejnych pracowników przy biurku zajętych ożywioną dyskusją na temat aktualnej gazetki reklamowej. Jedyny wolny pracownik w kącie sklepu rozmawia przez telefon komórkowy. Pomimo tego, iż zauważa, ze kilku klientów poszukuje pracownika, kontynuuje rozmowę przez telefon, całkowicie ich ignorując. Zdaje się, ze w tym sklepie klient jest traktowany jako "niewidzialny". Brak jakiegokolwiek kontaktu z pracownikiem, brak formy powitania, pożegnania. Pracownicy nie interesują się potrzebami klienta.