Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ECCO

Treść opinii: Sklep Ecco odwiedziłem celem zakupu obuwia letniego. Po wejściu do lokalu zostałem przywitany szybkim 'dzień dobry' ze strony ekspedientki (szkoda, że bez uśmiechu) zajętej rozpakowywaniem par butów, które znajdowały się wszędzie: na blacie obok kasy, na podłodze i przy wejściu na zaplecze. Oprócz tego elementu dającego wrażenie pozornego bałaganu, muszę przyznać, że wygląd sklepu był nienaganny - szyba wystawowa czysta, towar schludnie ustawiony na półkach, a podłoga zdecydowanie jest regularnie mopowana. W danym momencie byłem jedynym klientem. Rozejrzałem się po niewielkim sklepie, odnalazłem sekcję z obuwiem męskim i zacząłem wybierać . Doceniam fakt, że ekspedientka nie podbiegła do mnie, zanim jeszcze zacząłem oglądać towar, z pytaniem czym może służyć. Lubię jak da mi się chwilę, a dopiero potem zaoferuje ewentualną pomoc. Co zresztą po chwili nastąpiło. Sympatyczna pani spytała czy wiem czego szukam - odpowiedziałem więc, że butów na lato, najlepiej w jasnym odcieniu. Zaczęła więc pokazywać, co jest dostępne z uwzględnieniem modeli na wystawie sklepowej, na które wcześniej nie zwróciłem uwagi. Punkt dla niej! Kiedy już w końcu wybrałem konkretne buty i wyraziłem chęć przymierzenia, pani ekspedientka mi powiedziała, że jest to akurat model żeński. Trochę to bezsensowne - umieszczać buty dla pań w sekcji męskiej. Duży minus! Po chwili jednak zdecydowałem się na inne buty, a ciągle czekająca w pogotowiu ekspedientka przyniosła z zaplecza odpowiedni rozmiar. Następnie ochoczo wymieniła na rozmiar o jeden numer mniejszy. Kiedy je przymierzałem, spytałem o trwałość podeszwy butów Ecco. Obsługująca mnie kobieta wykazała się niezwykłą wiedzą na temat wykonania podeszwy, opatentowanych elementów wchodzących w jej skład. Dowiedziałem się także o zaletach wkładki i niezwykle mocnych szwów. Wielki plus! Te zapewnienia, a także świadomość dwuletniej gwarancji, pomogły mi podjąć decyzję. Co więcej, płacąc blisko 400 PLN za parę butów, pani ekspedientka zaproponowała mi za dodatkowe 30 PLN (sugerowanie dodatkowego produktu, stanowi ważny element handlu - zdecydowanie plus!) środek do impregnacji skóry dodając, że o drogie buty warto dbać. Zgodziłem się, a sposoby konserwacji poznałem już gratis. Zaproponowano mi także druczek do wypełnienia uprawniający do upustów przy przyszłych zakupach. Na koniec, pani ekspedientka upewniła się, że wszystko znajduje się w torbie, zaszczyciła mnie uśmiechem i, co prawda, zapomniała zachęcić do kolejnej wizyty, ale uprzejmie się ze mną pożegnała. Ogólnie było to bardzo pozytywne doświadczenie, gdzie pomimo drobnych niedogności, z zakupów wróciłem zadowolony.