Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Fiat

Treść opinii: Fiat Torital. Z zewnątrz salon wygląda efektownie, nowe wizualizacje, tablice informacyjne wskażą nam właściwą drogę przeznaczenia.Parking przed salonem czysty, samochody ustawione według przeznaczenia - osobowe, dostawcze, jazda próbna, komisyjne. W salonie na pierwszy rzut oka czysto, samochody stojące w salonie z zewnątrz czyste, informacja przy autach dość czytelna. W autach czysto, bogaty wybór asortymentu od klasy najniższej do najwyższej. Niestety stwierdziłem brak zainteresowani klientem, nikt mnie nie przywitał, chodziłem pół godziny po salonie i nie wzbudziłem zainteresowania u przedstawicieli firmy. Pani ubrana wizytowo rozmawiała długi czas przez telefon, a Pan w garniturze biegał od pomieszczenia do pomieszczenia nie zwracając uwagi na klienta. Nie była to pierwsza wizyta w tym salonie i muszę przyznać, że zachowanie tych Państwa jest za każdym razem podobne.Wsiadając do kilku aut, przestawiając siedzenia, zamykając drzwi próbowałem zwrócić uwagę na siebie, jednak bez skutku. Pozostało mi zabrać broszurę ze stojaka przy aucie i wyjść z salonu. Serwis to inny świat tej firmy, ze strony kierownika miłe powitanie na dzień dobry, zapytanie o powód przybycia, chęć pomocy, proszę, dziękuję na porządku dziennym. Dla stałych klientów oferują rabaty, jednak trzeba się o nie upomnieć, długi czas oczekiwania na naprawę, możliwe że związany jest z dokładnością napraw lub z kompetencjami mechaników. Mechanicy z nimi to bywa różnie jedni mili drudzy nie, zależy od dnia lub kultury wychowania.