Opinia użytkownika: Łukasz_475
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: 16 Czerwca poszedłem do banku aby założyć lokatę . W banku były tylko dwie osoby obsługujące - Kasjerka i Pani na stanowisku obsługa klienta indywidualnego. Do kasy kolejka około 12 osób , do obsługi klienta około 3 osoby. Czekałem ok 20 minut na swoją kolej . Po podejściu do stanowiska zapytałem o oprocentowanie lokat . Pani z obsługi nie chętnie w ogóle ze mną rozmawiała , kazała zaczekać i wypełniała sobie jakieś dokumenty . Po 5 minutach zniecierpliwienia poprosiłem jeszcze raz chociaż o jakiś wydruk z ofertą . Otrzymałem go z wielką łaską po kolejnych 3 minutach poszukiwania . Oferta była bardzo mizerna więc tym bardziej pracownik powinien być zainteresowany pozyskaniem klienta .Straciłem ponad 30 minut , a w przypadku zdecydowania się na produkt czekałaby mnie perspektywa 40 minutowej kolejki do kasy . Bardzo słaba organizacja pracy.