Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Do sklepu wybrałam się w poszukiwaniu małych biurkowych wentylatorów. Z uwagi na sezon, towar którego szukałam stał na przedzie przy wejściu, zaraz za kasami. Wybór był mały, zaledwie 3 propozycje w różniących się znacznie cenach. Na załączonych opisach były wyszczególnione podstawowe parametry urządzenia. Rozejrzałam się za obsługą w celu porady. W sklepie panował porządek i grała muzyka z włączonych telewizorów. Jak wspomniałam z przodu tuż obok wystawionych „chwytliwych towarów sezonu” są stanowiska obsługujących. Krzątało się tam 3 pracowników sklepu ubranych w firmowe pomarańczowe koszulki. Dwie Panie i jeden mężczyzna. Nie zauważyłam czy ktoś jeszcze był oprócz tej obsługi ponieważ półki z towarami zasłaniają widok na dalszą cześć hali sklepowej. Nikt nie zwracał na mnie szczególnej uwagi. Podeszłam więc nieco ku najbliżej stojącego pracownika i zapytałam czy mógłby mi zaprezentować działanie wskazanego przeze mnie urządzenia. Nie zwrócił uwagi, że wentylator który wybrałam stał akurat obok niego przy stanowisku z „prądem” gdzie można wypróbować działanie przenośnych urządzeń i poszedł po nowy egzemplarz. Postawił go więc obok tamtego i włączył. Działał dobrze, jednakże ze względu na stosunkowo niską cenę w porównaniu do innych lepszej jakości urządzeń, zapytałam czy mają częste reklamacje tego modelu i czy wie jak się spisuje. Odpowiedział wymijająco że „tego towaru dużo schodzi” i że jak to bywa „sprzęty się psują”, szczególnie te tanie. Powiedział jeszcze, że możliwe, że coś nowego przyjdzie z następną dostawą ponieważ sezon gorący dopiero się zaczyna. Na tym prezentacja się skończyła więc nie przekonana do zakupu wyszłam w poszukiwaniu innych rozwiązań.