Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Posiadam w tym banku konto osobiste wspólne z żoną. Wybór ze względu na popularność i bankomat blisko mojego miejsca zamieszkania i największą ilość w mieście. Lokalizacja w centrum miasta, łatwy dojazd samochodem tylko problem z zaparkowaniem w pobliżu ze względu na małą ilość miejsc parkingowych. Placówka jako wydzielony oddział, duża ilość personelu, która niestety nie przekłada się na szybką obsługę. Często okienka chwilowo nieczynne, dwa stanowiska kasowe, z których często jedno jest też nieczynne. Obsługa miła i sympatyczna, co nie rekompensuje długiego oczekiwania w kolejce. Obecnie jest to jedyny bank / wiem z własnego doświadczenia bo miałem konta w 2 innych bankach /gdzie obsługa klienta trwa tak długo. Jest to lekceważące podejście do klienta, dlatego posiadam konto internetowe, lecz w jedynym przypadku wpłaty gotówki na konto muszę się udać do banku. Oczywiście pozostają niezależne agencje PKO, których funkcjonalność się poprawiła / dostęp on line do systemu informatycznego banku /lecz godziny funkcjonowania ograniczone czasowo. Bank posiada plusy ale również minusy - długie stanie w kolejkach do obsługi, które psuje generalnie wizerunek firmy. Na szczęście jest coś takiego jak KONKURENCJA i konta internetowe.