Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Zakup telefonu dla mojej córki. Właśnie kończy się umowa na telefon mojej córki i pojechałem sprawdzić w salonach aktualne ofertę przy przedłużeniu umowy. Salon firmowy znajduje się w centrum miasta na deptaku, stąd problem z bliskim zaparkowaniem samochodu ze względu na duży ruch i mało miejsc parkingowych w centrum. Obsługa 2 osobowa, więc z tego względu jak również z powodu dużej ilości osób zainteresowanych częste stanie w kolejce do osoby obsługującej, jak było i tym razem. Obsługa ubrana w ubiór firmowy, miła i kompetentna. Po przekazaniu naszego powodu wizyty, przedstawienie nam aktualnej oferty i prezentacja wybranych modeli telefonów podczas pracy w sieci. To przemawia do wyobraźni zwłaszcza osób młodych i bardzo zachęca do szybkiego zakupu ale również sprawdza wiedzę na temat poszczególnych modeli. Tak było tym razem, podano nam informację ze specyfikacji modelu, która była nieprawdą/ ekran dotykowy /. Po moim zwróceniu na ten fakt uwagi, konsultantka sprawdziła i przeprosiła za pomyłkę. Przed taką wizytą zawsze sprawdzam w internecie interesujące mnie szczegóły aby się zabezpieczyć przed takimi ewentualnościami. Ale może się zdarzyć każdemu! Szczególnie polecam ten salon za miłą i kompetentną obsługę. Konkurencja daje więcej i przede wszystkim taniej tak więc skorzystam z oferty innego operatora głównie ze względu na cenę nowego telefonu przy niskim abonamencie. Zanim coś kupisz i podpiszesz umowę to sprawdź 3 razy!