Opinia użytkownika: chelsea5
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy zmuszony był skorzystać z usług tej instytucji finansowej. Wielokrotnie kiedy się tam zjawiałem, zawsze spotykałem się z kilkunastoosobową kolejką do kas. Oczekiwanie na obsługę za każdym razem trwało ponad pół godziny. Jest to duży oddział w centrum miasta i zawsze tam jest sporo klientów, bez względu na porę dnia. Mimo tego, że w oddziale są cztery boksy kasowe, to zawsze obsługą kasową zajmuje się jedno, ewentualnie dwa okienka. Przy czym jedno z nich, wydzielone jest do obsługi klientów instytucjonalnych, którzy są obsługiwani poza kolejnością. W dniu obserwacji, po odczekaniu około 20 minut podszedłem do okienka kasowego z obiegową książeczką oszczędnościwą, obsługujący starszy męższczyzna stwierdził, że on tylko wykonuje wypłaty i nie potrafi przyjąć zleconej przeze mnie operacji i skierował mnie do okiennka obok.Kompletny brak wiedzy i kompetencji pracownika. Ponadto czystość i estetyka w oddziale banku budzi wiele zastrzeżeń. A nadto strome schody prowadzące do oddziału banku stanowią poważne zagrożenie dla życia, gdyż płytki nimi wyłożone są popękane i łatwo się jest o nie potknąć.Brak jest też podjazdu dla osób niepełnosprawnych.