Opinia użytkownika: Bryku
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Wizyta w banku związana była z koniecznością dokonania wpłaty na rachunek. Miłym zaskoczeniem było obsadzenie wszystkich stanowisk kasowych dla klientów. Niestety na stanowiskach tych można dokonywać wszelkich czynności bankowych, również takich nie związanych z obsługą gotówkową. Dla klienta, który przychodzi do oddziału z zamiarem dokonania czynności typowo kasowej jest to uciążliwe kiedy osoby przed nim otwierają rachunki lub podpisują umowy, kolejka staje się coraz dłuższa a stanowiska przeznaczone tylko do obsługi niezwiązanej z kasą są puste. Tak było i tym razem - przy stanowiskach obsługi klienta niezwiązanych z kasą nie było ani jednej osoby, do stanowisk kasowych była natomiast długa kolejka i tutaj klienci załatwiali wszystkie czynności. Poza długą kolejką i koniecznością odczekania kilkunastu minut obsługa w banku bardzo miła i sympatyczna.