Opinia użytkownika: kimchi
Dotycząca firmy: GENERALI
Treść opinii: Dramat! To już mój kolejny kontakt z telefonicznym biurem obsługi Generali, jeden z wcześniejszych też został przez ze mnie opisany. To ciąg dalszy tej smutnej historii jak to nie przygotowani młodzi ludzie obsługują klientów w branży produktów finansowych. Przypomnę tylko, iż cała historia dotyczy wypłaty środków, które pochodzą z Pracowniczego Programu Emerytalnego, których jednyna droga do mojego portfela prowadziła przez IKE. Jako zadowolony klient mbanku założyłem sobie owe IKE poprzez serwis transkacyjny, co zaowocowało polisą w Generali. Gdy już udało się ulokować moje pieniądze na rachunku wskazanym do tego typu transferów przez Generali, to okazało się, że miast trafić na rachunek składki dodatkowej, zostało zaksięgowane jako nadpłata. Warto wspomnieć, że wcześniej jeden z konsultantów (jak żałuje, że nie notowałem nazwisk) uznał, iż w Generali nie ma takich formularzy, abym mógł przelać te środki na konto osobiste i skierował mnie do mbanku. Tam "specjaliści" od IKE też nie potrafili mi pomóc i przyjęto ode mnie dyspozycje na ustalenie rozwiązania w tej jakże skomplikowanej sprawie bez odpowiedzi do dziś. Postanowiłem nie czekać długo, lecz ponownie zwrócić się do firmy, która obsługuje moją polisę, bo kto jak nie oni mogliby mi wypłacić moje pieniądze. O dziwo inna konsultantka wskazała mi odpowiedni formularz na którym złożyłem dyspozycję, która jak się ostatecznie okazało nie zostanie zrealizowana. Przez 3 tygodnie nikt nie raczył mnie poinformować, iż dyspozycja została odrzucona, na moje pytanie "dlaczego?" usłyszałem dziś, że szanowna forma Generali "na formularze nie odpowiada"?!?!?! Zadaję sobie pytanie na jaką formę komunikacji odpowiadają, jeśli nie na formularze zawieszone na ich stronie internetowej?!?!?!?! W ramach potwietrdzenia mojej oceny dopiszę tylko, iż kilka dni po wysłaniu dyspozycji-formularza zadzwoniłem, aby się upewnić, że wszystko się zgadza, oczywiście usłyszałem, że dyspozycja została przyjęta i czeka ją 30-dniowy termin realizacji. Dramat...