Opinia użytkownika: Gloria
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Z TUiR Hestia kontaktowałam się za pośrednictwem infolinii odnośnie szkody likiwdowanej z polisy AC. Kontakt był prosty, czas oczekiwania na połączenie krótki. Wszystkie dokumenty związane z likwidacją szkody można było przesłać drogą elektroniczną (skany), jedynie odnośnie niektórych dokumentów nie udzielono mi informacji, że należy dostarczyć oryginały - zostało to wyjaśnione dopiero w oficjalnym pismie o wypłacie odszkodowania (kwota odszkodowania została wypłacona po ok. 20 dniach) i dopiero teraz mogę rozpocząć procedurę ubiegania się o zwrot kosztów dodatkowych. Ze względu na szybką wypłatę odszkodowania jestem zadowolona z obsługi, natomiast gdybym nie kontaktowała się z TUiR Hestia z własnej inicjatywy, prawdopodobnie nie poinformowanoby mnie o tym, jakie dokumenty i w jakim terminie powinnam dostarczyć.