Opinia użytkownika: A_3
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: W Saturnie panował dość spory nieporządek - na podłodze leżały porozrzucane kartony, gdzieniegdzie także sprzęt. Pracownicy chodzili po sklepie jakby nie zauważyli potrzeby posprzątania. Potrzebowałam kupić ekspres do kawy - znalazłam stoisko i zaczęłam rozglądać się po oferowanych. Po ok. 5 minutach podszedł do mnie pracownik, który raczej nie był nastawiony na pomoc a raczej wykonywał tylko swój obowiązek. Nie był miły, nie potrafił wskazać ekspresów z cechami, które były dla mnie kluczowe. Po kilku minutach nieudolnej dyskusji podziękowałam za pomoc i zajęłam się sama dalszymi poszukiwaniami. Znalazłam taki, który wydawał się najbardziej odpowiedni i ruszyłam z nim do kas. Kolejka nie była duża - stały przede mną dwie klientki. Jedna z nich została obsłużona szybko, druga natomiast płaciła kartą - pracownik kas poświęcił około 2 minut na pobranie opłaty z karty - nie został chyba odpowiednio przeszkolony, bo ciągle pytał koleżanki z kasy obok co należy robić. W końcu przyszła moja kolej. Zapobiegając długiemu czekaniu przygotowałam gotówkę. Na szczęście wszystko poszło w miarę sprawnie.