Opinia użytkownika: Anna_30
Dotycząca firmy: Vero Moda
Treść opinii: Trzy dni wcześniej kupiłam dla męża T-shirt. Nie będąc pewną rozmiaru, upewniłam się przy kasie, czy towar można zwrócić, gdyby coś było nie w porządku. Osoba obsługująca zapewniała, że nieużywany towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu. Taka informacja widniała również na kartce przy kasie. W domu okazało się, że koszulka ma dziurę na samym środku, której nie zauważyłam w sklepie, gdyż znajdowała się na nadruku i można ją było dostrzec po przymierzeniu. Udałam się więc do sklepu celem reklamacji towaru. Pani przy kasie była bardzo uprzejma, jednak w sprawie zwrotu musiała się skonsultować z kierowniczką, która uznała, że bluzka była używana, a owa dziura powstała właśnie w wyniku użytkowania (bluzka miała metkę!) Po krótkiej wymianie zdań zgodziła się jednak na zwrot towaru. Wnioskuję wobec tego, że osoba ta próbuje utrudniać klientom możliwość korzystania z ich praw.