Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Joanna_608

Dotycząca firmy: Nokia

Treść opinii: Przyszłam do salonu Nokii w celu naprawy usterek mojego telefonu. Mimo, iż przyniosłam wszystkie dokumenty do reklamacji (nr telefonu, dowód zakupu, karta gwarancyjna, (wszystko to, co było w instrukcji gwarancyjnej mojego telefonu), usiłowano mnie odesłać, gdyż rzekomo mój dowód zakupu (rachunek ze sklepu Orange) nie przedstawiał wystarczających danych. Jednakże po mojej interwencji w postaci rozmowy na temat moich praw, pracownik stwierdził, iż to, co mam mi wystarczy i zostałam obsłużona w sposób należyty - bezpłatnie w ramach gwarancji naprawiono usterki mojego telefonu na następny dzień. Taka sytuacja mogła być również wynikiem niekompetencji pracownika. Nie dostałam telefonu zastępczego na czas naprawy, ponieważ pracownik stwierdził, iż na dzień dzisiejszy juz nie mają telefonów zastępczych. Nie orientuję się, czy firma ma obowiązek dać mi telefon zastępczy, czy też zależy to od jej dobrej woli. W każdym razie, pierwsza reakcja pracownik wzbudziła mój niepokój oraz podejrzenie, iż możliwe jest, że pracownik nie chce udzielić mi nalezytej pomocy. Dodatkowo w kontakcie ze mną w ogóle na mnie nie patrzył: ja stałam przy ladzie, on siedział z głową zapatrzoną w moje dokumenty i przez jakieś 3 minuty w ogóle na mnie nie spojrzał. Myślę, że to wbrew standardom obsługi klienta.