Opinia użytkownika: Hikaru
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Sklep mieści się na terenie Galerii Krakowskiej. Posiada szeroki asortyment obuwia w bardzo przyzwoitych cenach. Można też kupić dodatki skórzane lub środki do pielęgnacji obuwia (oraz cały asortyment "około obuwniczy": np. sznurówki, wkładki itd.). Na tym jednak plusy się kończą. Towar jest pogrupowany nielogicznie, bo wg marki a nie rodzaju obuwia. Normalnie człowiek jak idzie sobie kupić buty, to idzie z myślą np. potrzebuje butów sportowych, a nie potrzebuję Nicke. W związku z czym szukając rzeczonego obuwia sportowego trzeba przejść cały sklep. Kolejnym problemem jest rozmieszczenie butów. Są one porozstawiane na półkach razem z pudłami i trzeba samemu je z tych półek ściągać. Dodam tylko, że te półki są dość wysokie, i o ile nie jest się postawnym facetem, lub koszykarką, to można mieć problem z przymierzem modelu, który nam się akurat podoba a nieszczęśliwie znajduje się (dosłownie) poza naszym zasięgiem. Na terenie sklepu jest co prawda dużo luster, ale zdecydowanie za mało siedzeń. No i sensowniej by jednak było umieścić siedzenia w pobliżu luster. W przeciwnym wypadku człowiek za każdym razem jak mierzy buta, to musi jak ten głupi latać przez pół alejki do lustra. Obsługa jest bardzo miła i chętnie pomaga, ale jest jej zdecydowanie za mało jak na taka ilość odwiedzających. Na końcu sklepu w zasadzie nie uświadczy nikogo z obsługi. Obsługa przy kasie idzie w miarę sprawnie. Ekspedientki przy zakupie obuwia od razu informują o sposobie czyszczenia zakupionego przez nas modelu. Polecają też od razu stosowne środki do pielęgnacji butów.