Opinia użytkownika: Beata_243
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Chociaż sporo było klientów panie szybko i życzliwie obsługiwały klientów. Przy kasie pani w pierwszej kolejności miło przywitała się a potem zaproponowała napoje kawowe w promocji. Gdy dokonałam z mężem wyboru zaraz potem pani poinformowała mnie o rabacie na dowolne ciastko. Zaproponowała też założenie karty stałego klienta na której przy każdym zakupie kawy na miejscu bądź kawy śiweżo mielonej dostaję pieczątkę a po dokonaniu zakupu kilku kaw następną w kolejności dostaję gratis. Poinformowała też, że przy zakupie dwóch kaw świeżo mielonych w pierwszy weekend każdego miesiąca trzecią dostaję gratis. Już nie pierwszy raz zauważyłam w tej bądź w innej kawiarni Tchibo, że panie z obsługi potrafią w elastyczny sposób zaproponować ofertę dodatkową w zależności od kupowanego asortymentu. W ten sposób klient jest zaciekawiony promocją a obsługa przebiega szybko i sprawnie.