Opinia użytkownika: Patrycja_115
Dotycząca firmy: Bomi
Treść opinii: Wybrałam się do Bomi na szybkie zakupy, jest tutaj bardzo duży wybór produktów których nie ma nawet czasami w supermarketach. Zależało mi na tym, żeby zakupy zrobić jak najszybciej, niestety nie mogłam znaleźć jednego produktu...i nie znalazłam ponieważ na sklepie nie było nikogo z obsługi kto mógłby mi pomóc. W dziale z wędlinami, obsługująca tam Pani wygląda jakby stała z przymusu i nie można liczyć na to, że pomoże w wyborze dobrego mięska. Tak samo jest w każdym innym dziale gdzie towar podaje ekspedientka tzn. pieczywo, warzywa, sery. Nawet jeśli nie ma kolejki to na uśmiech obsługi nie ma co liczyć. Obsługa przy kasach natomiast, ma czas na to, żeby wymienić parę zdań z koleżanką z kasy obok, ale nie koniecznie na to, żeby w miarę szybko wykonywać swoją pracę. Kiedy w końcu po staniu w długiej kolejce (tylko 3 kasy są otwarte) przyszedł czas na mnie i mówię Pani dzień dobry odpowiada mi lekceważące spojrzenie i głucha cisza. Jak wspomniałam wcześniej, pozytywną rzeczą w tym sklepie jest duży wybór produktów, niestety ceny nie zawsze odpowiadają ułożeniu produktu, może, żeby nie zrazić klientów bo są trochę wygórowane. Tym razem dopiero przy kasie dowiedziałam się ile kosztuje rzecz którą chcę kupić. Jeszcze jedna negatywna rzecz którą zauważyłam, to brud "obezwładniający" ten sklep, i wieczorem tak jak dzisiaj brakowało produktów na półkach. Nie wiem czy z lenistwa personelu czy wyczerpania zapasów towaru.