Opinia użytkownika: Alex_1
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Udałam się do sklepu w celu zakupu dywaników do łazienki. Sklep jest dosyć przestronny. Jednakże pierwsze co rzucilo mi się w oczy po wejściu do sklepu to brudny dywa,n pełen paprochów i plam. Towar na półkach uporządkowany, ceny praktycznie przy każdym produkcie. Ekspozycja mebli trochę w nieładzie ale moża obejrzeć każdy mebel dokładnie przed dokonaniem zakupu. Sklep posiada dosyć szeroki asortyment towaru, jednakże kilkakrotnie zdarzyło się już że towar z gazetki nie był dostępny alebo trzeba było czekać ponad tydzień. Gdy dotarłam do działu z akcesoriami do łazienki okazalo się, że wybór dywaników jest nieiwelki. Chciałam dowiedzieć się kiedy ewentualnie mozna spodziewać się dostawy. Bardzo trudno doporosić się kogoś z obsługi, nikt nie ma czasu. Zauważyłam, że kilku klientów również rozgląda się po sklepie w poszukiwaniu pracownika. Zrezygnowalam z zasięgnięcia informacji, przeszłam do działu z pościelą, gdzie spodabał mi się komplet pościeli z kory, był w przystępnej cenie więc udałam się do kasy. Była czynna tylko jedna, kolejka długa a i klientów kręcących się po sklepie było sporo. Dwie osoby po zobaczeniu długości kolejki zrezygnowały z zakupów, towar odłożyły i wyszły ze sklepu. Ja piostanowiłam poczekać licząc, że sprawnie pójdzie jednakże po 10 mniutach rownież zrezygnowalam z zakupów i opuściłam sklep. Taka sytuacja w tym sklepie nie zdarzyła się pierwszy raz.