Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Chciałem zakupić w" Leroy Merlin" folie do tunelu. Myślałem że to nie problem gdyż wiele osób służy tam człowiekowi z pomocą. Niestety obsługa sklepu poruszała się mozolnie.Dotarcie do obsługi było utrudnione bardzo wąskimi przejściami często zastawionymi towarem. Stanowisko na dziale ogrodowym obsługiwały cztery osoby, a ja czekałem w kolejce do folii za dwoma panami. Nareszcie zostałem obsłużony lecz nieprofesjonalnie. Pan mnie obsługujący nie wiedział która folia ile kosztuje, jakich jest wymiarów i czy w ogóle jest taka jaką potrzebuje. Po długich staraniach kupiłem folie 8mx6m. Niestety folia okazała się wymiarów 6mx6m po długich zapewnieniach pracownika obsługi, że jest ona 8mx6m. Folie zwróciłem napotykając na drodze oburzenie kierownika działu. Przy ponownym zakupie folii tym razem 6mx8m zapłaciłem 20 zł mniej. Mogę więc zwrócić uwagę, na; - długie oczekiwanie na obsługę - nieznajomość asortymentu osoby obsługującej - brak foli w okresie najczęstszego nabywania - brak umiejętności w mierzeniu - nieprzyjemna atmosfera sugerująca moja winę - przepłacenie za produkt pierwszego zakupu o20 zł