Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Byłem dziś w Getin Banku po kredyt. Ulotka oferowała dość niskie raty oraz długi okres spłacania i że, jest dostępny bez względu na wiek. Po wejściu zobaczyłem, że jest tylko jedna Pani przede mną więc się ucieszyłem. Jednak radość nie trwała długo. Bankier siedzący przy drugim biurku zajmował się jakimiś papierami a Pani przy pierwszym zakładała konto. Po około 20 minutach podszedłem do Pani przy pierwszym biurku. Pytając się o kredyt przerwała mi i zaczęła zadawać pytania o mój wiek, zarobki i dane osobowe. Po dosyć długim oczekiwaniu ok. 15 minutach dowiedziałem się że kredyty w ich banku udzielane są ludziom powyżej 26 roku życia, w innym przypadku potrzebuje żyranta. Pytałem się dlaczego w ulotce jest napisane "bez względu na wiek" odpowiedziała że to nie w banku produkują ulotki i bez słowa poprosiła następnego klienta. To było najgorsze traktowanie mnie jako klienta przez kogokolwiek.