Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Oddział banku PKO BP znajdujący się na os. Jagiellońskim, jak na oddział, który ma służyć ponad 15-stu tys. klientów zamieszkałych na gnieźnieńskich Winiarach, jest bardzo malutki. Skutkiem tego są nieustanne kolejki w banku jak i przed. Ludzie muszą ustawiać się w kolejce już długo przed otwarciem punktu. W środku bardzo mało miejsca. Zaledwie 2 krzesła na których klient może sobie spocząć podczas czekania. Ilość punktów, w których klienci zostają obsłużeni, z faktu że oddział jest za mały, jest również niewystarczająca, żeby wszystko mogło pójść sprawnie. Wielkim plusem tego wszystkiego są Panie, które tam pracują. Z wielką cierpliwością podchodzą do każdego klienta i można być pewnym, że zostanie się obsłużonym należycie. Jak stoi się w kolejce i je obserwuje, to widać ich cierpiące miny, gdy popatrzą na sznur, którego końca nie widać. Oddział posiada dwa bankomaty na zewnątrz, do których wiecznie ustawiają się kolejki a gdy już nie ma kolejek po godzinach szczytu, to w bankomatach często brakuje pieniędzy. Za napełnieniem bankomatów również trzeba długo czekać, bo Pani która ma to zrobić akurat nie może ponieważ obsługuje kolejnego niezadowolonego, z racji stania w kolejce, klienta.