Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W tym dniu składałam reklamacje odnośnie wykonania przelewu na złe konto (nie należące do właściciela danych osobowych podanych w przelewie). Prosiłam Bank o skontaktowanie się z właścicielem pomyłkowego konta i cofnięcie z jego konta moich pieniędzy. Reklamacja została przyjęta i powiadomiono mnie,że w ciągu 30 dni zostanie rozpatrzona pozytywnie lub negatywnie... Dzisiaj zadzwoniłam na mLinie do mBanku i dowiedziałam się,że jeszcze nikt się moją reklamacją nie zajął z przyczyn nieuzasadnionych... :( NIE ROZUMIEM,dlaczego przyjmując reklamacje podają czas 30dni na rozpatrzenie skoro dzisiaj mija 30 dni a Oni nawet się tym nie zajęli... :( To niech od razu powiedzą,że nic się nie da zrobić a nie trzymają ludzi w niepewności i nadziei... :( -1