Opinia użytkownika: Mariusz_205
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: W sklepie H&M bardzo lubię robić zakupy. Są to zazwyczaj bardzo duże, dwupoziomowe sklepy, w których nie ma dużo sprzedawców. Po wejściu do sklepu nikt nigdy nie powiedział mi dzień dobry. Nawet gdy się zdarzało, że przy wejściu "kręcił" się jakiś sprzedawca. W sklepie przeważnie panuje bałagan. Duża ilość klientów powoduje to oglądając towar. Sprzedawcy jednak powinni dbać o czystość sklepu. Bardzo często zdarza się, że rzeczy leżą na podłodze i nikt ich nie podnosi. Brak jest profesjonalnej, fachowej obsługi. Bardzo często, gdy zapytam o jakiś konkretny towar nie dostaję odpowiedzi i sprzedawcy bardzo często nie wiedzą sami co mają w sklepie. Uważam to za bardzo duży minus. Pomimo ogromnej ilości towaru sprzedawcy powinni być zorientowani w towarze. Zdarzało mi się kilkakrotnie, że czekając w kolejce do kasy sprzedawcy kasujący urządzali sobie prywatne rozmowy ze sobą. Uważam to za zachowanie nie na miejscu bo czułem się ignorowany i tak jak bym przeszkadzał tym sprzedawcom. A to przecież ich praca, a na prywatne rozmowy jest czas po pracy lub w czasie przerwy. Niejednokrotnie jakość produktów pozostawia wiele do życzenia. Można kupić ciekawe ciuchy dobrej jakości za dobrą cenę. Czasami jednak cena jest przesadzona i nieadekwatna do jakości produktu. Dużym plusem jednak uważam bezproblemowe załatwienie reklamacji. Gdy tylko coś się zepsuje, jeśli ma się paragon od razu rzecz jest wymieniana lub zwracana gotówka. Również za atut tej sieci uważam bardzo długi czas na możliwość zwrotu lub wymiany towaru. Klient ma na to czas 28 dni. Jednak by zakupy w tej sieci były przyjemniejsze warto byłoby zadbać o lepszą jakość obsługi i o czystość sali sprzedaży.