Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Zachęcona gazetką promocyjną, którą znalazłam w swojej skrzynce, udałam się do marketu Leroy Merlin. Problem pojawił się już na początku - niestety sklep ma niewielki parking, także miałam trudności ze znalezieniem miejsca. Na sali sprzedaży okazało się, że jest sporo klientów. Nie stanowiło to jednak problemu, gdyż do dyspozycji było dużo osób spośród obsługi (na każdym z działów dało się zauważyć dwie, trzy osoby w charakterystycznych bluzach bądź T-shirtach w zielono-czerwonych barwach). Towar posegregowany był na odpowiednich działach, półki były zapełnione (brak "dziur"); niestety przy niektórych produktach brakowało ceny i opisu. Ponadto część spośród asortymentu miała wyższą cenę niż konkurencja. Jeżeli chodzi o kompetencje pracowników to chciałabym podkreślić duże zaangażowanie pracowników na dziale z glazurą i terakotą (p. Robert doradził mi odpowiedni klej, wskazał na półkę z kafelkami typu dekor oraz pomógł obliczyć powierzchnię). Minusem jest jednak zachowanie pań z działu obsługi klienta, które rozmawiają między sobą ignorując klientów.