Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Dziś wybrałam się na zakupy do hipermarketu Tesco. Pomimo wczesnej pory (10:00) na parkingu pojawił się problem ze znalezieniem miejsca (obiekt został ostatnio rozbudowany o pasaż handlowy, niestety kosztem parkingu; nawet przy stosunkowo niewielkiej ilości aut są trudności z zaparkowaniem). Tuż przy wejściu umieszczone są koszyki - tu ogromny plus dla sieci - nie potrzebujemy ani drobnych ani żetonów, by taki wózek wziąć. Miałam dziś długą listę zakupów - na półkach znalazłam wszystkie produkty jakich poszukiwałam, mając duży przy okazji wybór marek; w wielu wypadkach okazywało się, że dany produkt jest w promocyjnej cenie, zdecydowanie niższej niż u konkurencji . Ponadto pracownicy na sali, ubrani w stroje firmowe (czerwone T-shirty lub polary), pomagali w znalezieniu poszukiwanego towaru (w moim przypadku były to talerzyki i sztućce jednorazowe oraz serwetki). Po zakończeniu wybierania towaru udałam się na kasę - niestety czynnych było 6 stanowisk, zdecydowanie za mało - na swoją kolej czekałam około 10 minut (przede mną były 3 osoby, za mną kolejne 3; nie muszę dodawać, że wszyscy klienci mieli duże zakupy). Taka sytuacja spowodowała, że jeden z klientów zrobił kasjerce awanturę (pracownica, kobieta w wieku około 25 lat, w krótkich, farbowanych na jasno włosach, zachowała się bardzo profesjonalnie - nie podnosząc glosu, spokojnie starała się wytłumaczyć sytuację, w końcu zadzwoniła po pomoc do Biura Obsługi Klienta - klienta poproszono do BOS). Niestety, żaden z ochroniarzy nie zareagował na wrzaski klienta (choć na lini kas było ich dwóch).