Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Po wejściu do sklepu klient widzi wyraźny podział na strefy obsługi. Sekcja dla kobiet, mężczyzn, dzieci. Szeroko rozstawione regały i wieszaki ułatwiają przegląd asortymentu oraz poruszanie się. Duża kolekcja, różnorodność, ciekawe ekspozycje powodują, że każdy może znaleźć coś dla siebie. Minusem jest system zabezpieczeń. Np. przy stojakach z kurtkami, każdy produkt jest przypięty osobną klamrą. Próba obejrzenia produktu momentalnie uruchamia alarm, co może odstraszyć potencjalnego kupującego. Obsługa rzeczowa, konkretna, ale po całym dniu szorstka w obyciu. Czas obsługi błyskawiczny. Trzeba nadmienić, że dużym plusem jest propozycja założenia karty stałego klienta z 15% upustem, przy zakupie produktów - co powoduje obniżenie pierwszego rachunku. Dodatkowo posiadacz karty otrzymuje sms-y uprawniające do innych zniżek. Sklep utrzymany na wysokim poziomie, rzeczy poukładane. Mankamentem mogą być ceny, nie na każdą kieszeń. Ogólne wrażenia z zakupów: 4.3.