Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Wracając z pracy zaszłam do salonu plusa, aby kupić starter 36i6, nowa ofertę plusa na kartę. Starter kosztuje 9 zł i nie wymaga podpisania umowy, więc, bazując na wcześniejszych doświadczeniach z innymi sieciami, spodziewałam się małego zainteresowania ze strony konsultanta i dosyć lekceważącego traktowania. Muszę przyznać, iż bardzo pozytywnie się rozczarowałam. Konsultantka była niezwykle życzliwa, uprzejma i nie próbowała mnie jak najszybciej "zbyć". W sposób profesjonalny i uprzejmy odpowiedziała na moje pytania i bez żadnych problemów sfinalizowała transakcję. Pozytywnie zaskoczyło mnie również to, iż wstała witając się i żegnając ze mną, co powinno być właściwie standardem przy obsłudze klienta, ale nie zdarza się wcale tak często. Ogólna ocena jakości obsługi wypada w moich oczach bardzo korzystnie, tym bardziej, że nie byłam w tym miejscu po raz pierwszy i za każdym razem odnosiłam równie pozytywne wrażenie, co oznacza, ze wysoki standard obsługi nie był przypadkowy i utrzymuje się od dłuższego czasu na stałym poziomie.