Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: 5.10.15.
Treść opinii: Chcąc kupić ubranko dla niemowlaka udałam się do sklepu 5-10-15 w Dąbrowie Górniczej. Wchodząc do sklepu od samego wejścia nie zostałam zauważona :-( żadna z pań nie odpowiedziała mi "dzień dobry". Panie były zainteresowane niestety nie klientami tylko komputerem. Podchodząc do ekspedientki spytałam grzecznie czy mogę prosić o pomoc ponieważ szukam czegoś ładnego dla niemowlaka po czym Pani odpowiedziała mi, że tak jak widać na półkach i to co wisi. Ja grzecznie podziękowałam i wyszłam ze sklepu. Odeszła mi ochota na pozostanie w tym sklepie choćby przez chwilę. Wychodząc ze sklepu pomyślałam sobie, że więcej tam nie pójdę a na pewno nic nie kupię i już nie poproszę o pomoc. Uważam, że takie podejście do klienta jest złe ponieważ same stracą klientów!!! Wnioski: 1. Obsługa nie zainteresowana klientem 2. Brak kultury osobistej 3.Towar na pólkach czy wieszakach sam nam się nie sprzeda jeśli sprzedawca w odpowiedni sposób nam go nie zareklamuje!!!!