Opinia użytkownika: Pekin
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Moja obserwacja nie dotyczy stricte obsługi przez dysponenta, ta akurat była sympatyczna...(Pani Honorata przywitała mnie pięknym uśmiechem i zajęła się moim problemem).Rzecz dotyczy funkcjonowania banku, w którym panuje totalny bałagan! W dniu 02.06.09 sporządziłem dyspozycję zamknięcia rachunku karty kredytowej , karta została przecięta, a z kasy otrzymałem potwierdzenie wpłaty (spłaty zadłużenia) w kwocie 1963, 61 zł. Dziś (12.06.09) otrzymałem od doręczyciela wyciąg (datowany 08.06.09) z kwotą zadłużenia 1958,89 zł.....Z mocnym biciem serca i niebywałą adrealiną pojechałem do oddziału.Pani dysponent centrala wyjaśniła, że dlatego tak się stało, ponieważ na rachunku znalazła się nadpłata w wysokości 4,72 zł...( nie wiem, czy jest ktoś, kto mógłby mi to racjonalnie wytłumaczyć). W poniedziałek zamykam konto osobiste w Banku dla I......