Opinia użytkownika: AxeZ
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Do Polbanku zaszłam chcąc założyć lokatę 3-miesięczną. W środku cztery stanowiska do obsługi klienta, w tym trzy obsługujące klienta indywidualnego i jedno do sprzedaży kredytów hipotecznych. Ponadto z drugiej strony sali znajdowała się kasa. Dwa stanowiska były puste, pozostałe dwa obsługiwały dwie elegancko, dość podobnie ubrane panie. Jenda rozmawiała z klientem, podeszłam więc do drugiej i zapytałam o lokatę. Pani usmiechnęła się i poprosiła bym usiadła. Wszystkie formalności trwały około 5 minut. Czekając na zakończenie operacji, rozejrzałam sie po lokalu. Było przyjemnie chłodno, gdy na dworze ponad 20 stopni. Wszędzie czysto i świeżo. Tylko tapicerowane krzesła stojące obok mojego biurka były widocznie zaplamione. Poza miejscami siedzącymi przy punktach obsługi klienta, na sali znajdowała się jeszcze jedna elegancka 3-osobowa sofa dla klientów. A w kącie mały czerwony stoliczek z trzema krzesełkami dla najmłodszych. Na stoliku stało pudełko, prawdopodobnie z kretkami i kolorowankami. Świetny pomysł, w żadnym innym banku jeszcze się z nim nie spotkałam. Po dokonaniu wszelkich formalności, zapytałam jeszcze o kilka informacji odnośnie lokaty. Pani wszystko dokładnie wytłumaczyła, pożegnałam się więc i opusciłam placówkę banku. Wyszłam zadowolona, nie czekałam bowiem w kolejce do obługi, formalności trwały dość krótko, a obsługa klienta bardzo miła i kompetentna. Sam lokal natomiast czysty, przestronny i elegancki.