Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wracając z pracy tankowałam na BP.Wjeżdżając na stację pierwsze co rzuca się w oczy to duża ilość klientów. Na szczęście jest wiele dystrybutorów z paliwem, więc nie czekałam długo(przede mną było jedno auto). Stacja na zewnątrz czysta, klienci mogą skorzystać z myjni, ciśnieniomierza do opon, odkurzacza, parkingu oraz zatankować gaz LPG. Ponadto położenie stacji-obok ronda, dzięki czemu samochody jadące ze wszytskich kieurnków mogą skorzystać z oferty tej stacji. Za kwietnikiem stacji znajduje sie MC'donalds co także wpływa na plus położenia tej stacji. W sklepie i na zewnątrz rozbrzmiewa muzyka co umila pobyt na BP. Oferta sklepu, jak to na stacji, klient ma możliwość kupienia wszystkiego, ale po wyższej cenie niż w normalnych sklepach. W środku sklepu bankomat, co jest naturalnie plusem. Toalety czyste, zaopatrzone w papier,mydło i papierowe ręczniki. Niestety w sklepie są tylko dwie kasy, co skutkuje kolejkami przy płaceniu. Przede mną trzech klientów. Jeden płaci szybko, a kolejni biorą faktury, przez co stałam w kolejce 5 min.Pani ekspedientka niezbyt miła,właśnie skasowała klienta, który klnął i sprawiał wrażenie dosyć agresywnego i pobudzonego. Mężczyzna odchodzi, nadeszła moja kolej. Kasjerka, ubrana w firmową koszulkę, bez uczuć mówi dzień dobry, pyta czy sobie życze coś do picia, jedzeniea czy mam kartę na punkty, czy może chcę fakturę. Na wszystkie pytania odpowiadam"nie, dziękuję"(chciałam tylko zapłacić 20 zł za benzynę). Wreszcie wychodzę.