Opinia użytkownika: Monika_554
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: telefoniczne biuro obsługi kilenta firmy orange. Został wyłączony telefon komórkowy z powodu niezaplaconego rachunku. Po przeslaniu faksem rachunku otrzymałam informację, że telefon zostanie włączony do tygodnia. Po upływie tygodnie nie został włączony. Ponownie zadzowniłam - usłyszałam że będzie włączony. Po kolejnym tygodniu i braku uzyskania odpowiedzi na pytanie dlaczego nie został włączony poszłam do biura obsługi klienta w Krakowie przy ul. Piłsudskiego. Postanowiłam rozwiązać umowę gdyż firma nie wywiązała się z jej warunków. Zrobiłam to. Pracownicy telefonicznego biura obsługi kilienta firmy orange nie umieli udzielić mi informacji, unikali też odpowiedzi na moje pytania, powtarzane przeze mnie kilkakrotnie. Byli mili i uprzejmi, aczkolwiek miałam wrażenie jakby byli dokładnie przeszkoleni w jaki sposób nie odpowiadać na tzw. kłopotliwe pytania. Mimo informacji że wszystkie rozmowy są nagrywane - nikt, mimo moich próśb - nie potrafił odnaleźć moich nagrań (podałam zarówno datę, jak i godzinę) Pracownicy, z którymi rozmawiałam, przedstawiali się tak niewyraźnie, że nie zapisałam ich nazwisk.