Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Fiat

Treść opinii: Przyczyną mojej wizyty w serwisie Fiata była awaria linki od otwierania pokrywy silnika oraz awaria jednej świecy zapłonowej. Na wizytę umówiłem się poprzedniego dnia. Gdy przyjechałem o 7:50 poszedłem się zapytać kierownika obsługi klienta czy usterki zostaną naprawione na miejscu. Pani kierownik skierowała mnie do mechanika, który miał naprawiać mój pojazd. Podszedłem, przywitałem się i zadałem pytanie odnośnie czasu trwania naprawy. Usłyszałem odpowiedź: "W tej chwili nie mam czasu mam inne auto i nie wiem ile bede go naprawiał", po czym mechanik oddalił się na zaplecze. Postanowiłem na niego zaczekać i zapytałem go o której godzinie będzie miał czas, żeby naprawić tą usterke. Odpowiedź brzmiała mniej więcej tak: a skąd ja mam to wiedzieć k...a??!! co ja wróżka jestem?? jak skończę to będzie można przyjechać. W tym momencie zaniemówiłem. Postanowiłem, że udam się do innego warsztatu, który będzie potrafił mi naprawić mój pojazd. Tergo dnia nie byłem jedynym klientem, który został potraktowany w taki sposób. W kolejce czekał również starszy Pan, który przyjechał na swój pierwszy przegląd nowo zakupionego fiata bravo. Ten Pan również nie został obsłużony gdyż mechanik nie miał czasu i kazał mu przyjechać w inny dzień. Po rozmowie z tym panem dowiedziałem się, że umawiał się on na przeglą już 2 tygodnie wcześniej gdyż jest tak zapracowany, że ciężko znaleźć mu czas na oddanie samochodu do warsztatu. Dla mnie jest to niedorzeczne, żeby autoryzowany serwis obsługi funkcjonował w taki sposób. Skoro jest kierownik odpowiedzialny za koordynację pracy w serwisie to on powinien podejmować decyzję odnośnie napraw wykonywanych w serwisie oraz to on powinien być decydentem a nie mechanik pracujący na warsztacie. Przecież klient kupujący samochód w salonie tj. Pan, o którym wcześniej wspominałem wydaje na ten samochód nie małe pieniądze i ma prawo w zamian oczekiwać od serwisu miłej i kompetentnej obsługi. Mam bardzo negatywne odczucia odnośnie funkcjonowania serwisu Fiata w Pile.