Opinia użytkownika: Sławomir_49
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: W dniu 3 bm. wybrałem się do Oddz AXA w Bielsku-Białej w celu rozwiązania umowy ubezpieczenia. Niestety z powyższej wizyty mam same złe wrażenia. 1/ brak miejsc parkingowych dla klientów, 2/ drzwi oddziału pozamykane na elektromagnes bez możliwości swobodnego wejścia dla klienta zzewnątrz /drzwi przeszklone, dopiero moje szarpanie dało pracującej chyba na recepcji pani do myślenia że chyba chcę wejść/, 3/ pierwszych kilka pozytywów - wewnątrz czysto, na przeciwko wejścia recepcja, z boku mały stoliczek i kilka krzeseł chyba dla klientów. Schludnie ubrana pracownica /niestety do dziś nie wiem kim ona była; recepcjonistką, agentem, pośrednikiem/, która po moim wejściu zapytała w czym może pomóc :) i na tym pozytywy wizyty w tej placówce się kończą :( 4/ oczywiście miałem już przygotowany wniosek o rozwiązanie umowy który dostałem drogą elektroniczną z centrali AXA, Obsługująca mnie pani była bardzo zdziwiona że nie znam nazwiska mojego agenta / niestety widziałem go tylko raz kilka lat wcześniej - był on przedstawicielem firmy którą przejęła AXA/ , w trakcie przyjmowania wniosku nie zaproszono mnie abym usiadł, nie przeprowadzono ze mną rozmowy proponując inne produkty /choć na moim wniosku istnieje akapit dotyczący z rozmowy z klientem - jestem ciekawy czy po mojej wizycie nie został w jakiś cudowny sposób wypełniony/. Pani potwierdziła mi ustnie przyjęcie wniosku i spytała czy to wszystko - poprosiłem o pisemne potwierdzenie które otrzymałem na kopii złożonego wniosku wraz z pieczęcią "wpłynęło dnia" bez pieczątki imiennej pracownika obsługującego. Mając już dość tak wspaniałej obsługi postanowiłem opuścić ten wspaniały oddział.