Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Jestem bardzo niezadowolona z usług tej firmy. Sprawdziłam rozkład jazdy na stronie Internetowej, a kiedy przyszłam na dworzec, okazało się, iż ten pociąg nie istnieje, a rozkłady na stronie www nie zostały nadal zaktualizowane. Zatem musiałam czekać półtorej godziny na pociąg, w dodatku z przesiadką. Jako że nie śpieszyło mi się stanęłam w kolejce po bilet. Kasjerka przez 18 minut obsługiwała pierwszego klienta, gdyż poprzedniczka źle mu nabiła cenę na bilecie, a ta nie potrafiła tego zmienić. Przy moim bilecie kasjerka zapomniała uwzględnić zniżkę studencką i też miała problem z poprawieniem ceny. Sam dworzec nie wygląda źle, panuje na nim w miarę porządek, nie ma bezdomnych. Cena 2zł za skorzystanie z brudnej, mokrej toalety, w której nie ma papieru ani ręczników, jest, moim zdaniem, niedorzeczna. Pociąg miał 20 minut opóźnienia, jednak drugi był skomunikowany i na szczęście zaczekał. Konduktor niezbyt uprzejmy, wszystkie komendy wydaje tonem rozkazującym.