Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: W DNIU 05,06,2009 ODBYŁAM WIZYTĘ W SKLEPIE OBUWNICZYM DEICHMANN PRZY ULICY BATOREGO W ZIELONEJ GÓRZE. SKIEROWAŁAM SIĘ NA DZIAŁ Z OBUWIEM DAMSKIM TAM PRZEBYWAŁAM PANI ARLETA BRUNETKA O ŚREDNIM WZROŚCIE SCHLUDNIE UBRANA. CHODZIŁAM I PRÓBOWAŁAM WYBRAĆ OBUWIE DLA SIEBIE NIESTETY PANI ARLETA NIE ZAREAGOWAŁA NA MOJE SPOJRZENIA KTÓRE SUGEROWAŁY IZ POTRZEBUJE POMOCY. PO KILKU MINUTACH POPROSIŁAM ABY MI POMOGŁA OKREŚLIŁAM PANI ARLECIE IZ POTRZEBUJE OBUWIA WYGODNEGO I NAJLEPIEJ ZE SKORY.PRACOWNICA PRZYNIOSŁA MI 3 PARY OBUWIA I WYMIENIŁA MI WSZYSTKIE ZALETY I WADY OBUWIE BYŁY W 3 ROŻNYCH CENACH TAK ABYM MOGLA SOBIE DOPASOWAĆ RÓWNIEŻ CENĘ PO KILKU MINUTACH POMOCY PANI ARLETY WYBRAŁAM TOWAR I SKIEROWAŁAM SIĘ DO KASY . PANI ARLETA BYŁA BARDZO MILA I OKAZAŁA PROFESJONALNA OBSŁUGĘ CO RZADKO SIĘ ZDARZA NA KONIEC PODZIĘKOWAŁA MI I ZAPROSIŁA PONOWNIE. PRZY KASIE PRZYWITAŁA MNIE PANI RITA BRUNETKA ŚREDNIEGO WZROSTU . W MOMENCIE KASOWANIA SKOŃCZYŁA SIĘ ROLKA WIEC TO TROSZKĘ PRZEDŁOŻYŁO PANI RITA PRZEPROSIŁA MNIE PROPONUJĄC W MIEDZY CZASIE ŚRODEK DO PIELĘGNACJI OBUWIA SUGERUJĄC IZ BUTY BĘDĄ ŁATWIEJ SIĘ CZYŚCIC INIE NAJDA WILGOCIĄ.PO WYMIANIE ROLKI PANI RITA SKASOWAĆ MNIE DO KOŃCA PODZIĘKOWAŁA I ZAPROSIŁA PONOWNIE. MOJE ODCZUCIA CO DO TEGO SALONU SA POZYTYWNE RZADKO ZDARZA SIĘ ABY OBSŁUGA BYŁA MILA I UŚMIECHNIĘTA . WYBÓR BYŁ DYZY A CENY STOSOWNE DO ASORTYMENTU.