Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Bank Ochrony Środowiska

Treść opinii: Od długiego czasu jestem klientką jednego z renomowanych Banków.Minusem posiadania konta w tym Banku jest brak placówki w mojej miejscowości.Wszystkie sprawy załatwiam za pośrednictwem internetu,bądź telefonicznie.Postanowiłam więc założyć sobie drugie konto w Banku którego placówka jest w moim mieście czyli w Kołobrzegu.Oczywiście wybór nie miał być przypadkowy.W grę wchodziła lokalizacja...czyli dobry dojazd z parkingiem,no i oczywiście ciekawa oferta banku.Ponieważ w internecie reklamuje się BOŚ z ciekawą ofertą dla chętnych do otworzenia ROR,a ponadto dojazd do Banku jest świetny,jego lokalizacja mi odpowiadała więc pojechałam sprawdzić ofertę.Jakież było moje zaskoczenie kiedy weszłam do przestronnej sali banku.Ciepła i miła atmosfera ,zero tłumu w kolejce do kas,cisza ,spokój ,ciepłe pastelowe kolory wpływały kojąco na wchodzących.Przemiła pani która zajęła się informowaniem mnie o warunkach założenia konta i ofercie Banku cierpliwie i z perfekcją odpowiadała mi na każde pytanie które zadałam.Pracownica Banku nie była nachalna, nie naciskała mnie na natychmiastowe podjęcie jakiejkolwiek decyzji.Szczegółowo wyjaśniała mi zasady działania konta i dokładnie precyzowała wszystkie zalety ROR-u.Na moje uwagi co do innych spraw których nie poruszała reagowała natychmiast i wyjaśniała spokojnie, cierpliwie moje spostrzeżenia. Czułam się docenionym klientem ,miałam uczucie jakbym była jedynym klientem tego banku,nie było żadnego zniecierpliwienia ze strony pracownicy Banku nawet w sytuacji , kiedy na sali , w zaciszu na fotelach siedzieli już nowi klienci czekający na swoja kolejkę.Dyskretnie spostrzegłam iż 4 stanowiska są zajęte i obsługują innych klientów.Jednakże obsługująca mnie pracownica Banku w dalszym ciągu była tylko dla mnie i cierpliwie opisywała mi wszystkie produkty i usługi Banku którymi byłam zainteresowana.Nadmienię tu że pracownica banku nie skorzystała z żadnych ściąg w postaci ulotek, ofertę przedstawiała mi z pamięci i muszę przyznać że była świetnie przygotowana do tej pracy. Ponieważ podjęłam decyzje o otworzeniu konta, Pani szybko wypisała niezbędne umowy i w ciągu godziny zostałam klientką BOŚ. Jestem częstym gościem w kilku innych Bankach i zawsze tam spotykam się z kolejką z nastawieniem monopolistycznym i obojętnością do stojących w kolejce klientów.Nie jednokrotnie okienka obsługi były nieczynne nawet w godzinach szczytu.Odczuwało się zasadę że jak się nie podoba to zmień Bank.Założenie rachunku odbywało się szybko a klient posiadał wiedzę jedynie z ulotek i reklam. BOŚ zaskoczył mnie swoim profesjonalnym i bardzo indywidualnym podejściem do klienta,czułam że każdy klient jest doceniony.Wiedza i kompetencja personelu zdecydowała o moim wyborze, oferta była ciekawa i nie miała ukrytych haczyków i niespodzianek.Jestem zadowolona z dokonanego wyboru....jak będzie dalej przebiegała współpraca na pewno napisze...w poniedziałek ma osobiście odebrać token do konta internetowo , mam nadzieje ze spotkam się ponownie z doskonale przeszkolonym personelem a z Banku wyjdę zadowolona i uśmiechnięta oczywiście utwierdzona także w przekonaniu iż dokonałam dobrego wyboru dla lokaty swoich pieniędzy....