Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Robiłam zakupy w Douglasie. Konkretnie chodziło mi o zakup perfum, ale nie miałam konkretnie wybranej nazwy. Rozglądając się, podeszła do mnie konsultantka klienta, miło powitała i zapytała czy potrzebuję pomocy. Bez wahania się zgodziłam. Przybliżyłam jej mniej więcej jakie zapachy mi się podobają. Konsultantka chodziła ze mną pełna życzliwości od półki do półki podając papierki nasiąknięte perfumami. Gdy od nadmiaru zapachów kręciło mi się w głowie i nie dostrzegałam już żadnej różnicy między nimi, konsultantka poradziła żebym powąchała sypaną kawę, która neutralizuje wszelkie zapachy. Podała mi oczywiście pojemnik z kawą, po czym dalej szukałyśmy perfum odpowiednich dla mnie. Po długich wysiłkach zdecydowałam się na zakup jednego z zaproponowanych zapachów. Pani zaprowadziła mnie do kasy, estetycznie zapakowała i skasowała mój zakup, dorzuciła do niego próbkę innych perfum (które także mi się podobały) i miło pożegnała. Mówiąc o zatrudnionym personelu muszę przyznać, że panie w zdecydowanej większości są bardzo ładne i zadbane (co kusi potencjalne klientki do kupowania kosmetyków poprawiających czy też podkreślających urodę). Wystrój lokalu moim zdaniem to nic specjalnego, charakterystyczna jasność i czystość. W punktach sieci Douglas trzeba podkreślić szeroką gamę asortymentu najlepszych producentów kosmetyków, których nie dostanie się w zwykłych drogeriach. Zdecydowanym mankamentem jest brak przestronności co skutkuje tym, że klienci ocierają się o siebie przechodząc między półkami. Jeśli chodzi natomiast o ceny produktów oczywiste jest to, że kosztem darmowych próbek, możliwości korzystania z testerów całego dostępnego asortymentu w sklepie oraz miłego i życzliwego personelu, ceny produktów są wyższe od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych w porównaniu do zwykłych perfumerii czy drogerii.