Opinia użytkownika: Beata_197
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Skontaktowałam się z biurem obsługi Ery, ponieważ miałam problem z bezprzewodowym internetem. Wybrałam tonowo rozmowę z działem technicznym. Odebrał bardzo miły Pan o imieniu Krzysiek i zapytał w czym może mi pomóc. Powiedziałam, że przestał działać mi internet, Pan poprosił mnie o hasło i pokierował co mam zrobić. Okazało się, że był to prosty zabieg polegający na zmianie trybu urządzenia i wszystko działa tak jak trzeba :) .Cała rozmowa trwała około 2 minut i pierwsza diagnoza okazała się trafna. Po raz pierwszy zdarzyło mi się być tak zadowoloną z obsługi telefonicznej. Pan bardzo rzeczowy, konkretny, kompetentny i wiedzący o czym mówi. Dodatkowo mówił bardzo wyraźnie (co niestety jest rzadkością) i miał strasznie fajny głos. Idealna osoba na tym stanowisku :) i profesjonalizm w każdym calu.