Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Gatta
Treść opinii: Jestem bardzo zawiedziona odsługą. Gdy poprosiłam aby ekspedientka pokazała mi cieńkie skarpetki, zrobiła nie uprzejmą mine i pokazała palcem wraz z słowami "tam są". Nie podeszła ze mną, nie zapytała jaki chciałabym kolor itp. Bardzo szybko zaczeła obsługiwać inną klijentke (nie zwracając już na mnie uwagi), jak się później okazało klientka zostawiła w sklepie grubo ponad 100zl, zrozumiałam wtęczas niechęć ekspedientki... Nie usłyszałam od niej żadnego ze "złotych słów" (dzien dobry, przepraszam, dziękuje). Widać nie każdego klieta obsługuje się w ten sam sposób...Ogólnie ekspedientka wyglądała schludnie, lecz brak jej odpowiedniego słownictwa oraz kultury... Równie dobrze mogła powiedzieć "Dzień dobry, przepraszam ale obsługuję teraz inna klijentke mogłaby pani chwile zaczekać?" lub "proszę zobaczać sobie stopki, które są(), za minutke podejde i pomogę pani wybrać"...takich słów oczekuję od sprzedawcy...