Opinia użytkownika: Cenia
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Ponieważ członek mojej rodziny nabył prawo do przedłużenia umowy wybraliśmy się wspólnie do salonu Ery mieszczącym się w C.H. Alfa, w którym to znajduje się podziemny, dwupoziomowy parking, w którym od niedawna obowiązują nowe zasady, tzn. pierwsza godzina gratis, każda następna płatna 2 zł. Niestety jest to nowośc więc nie funkcjonuje jak należy bowiem czas wyjazdu z parkingu bardzo się wydłużył. Jednakże na parkingu w końcu były wolne miejsca, bowiem każdy kto pracuje w pobliżu nie zostawia już na owym parkingu swojego pojazdu. Do salonu Ery dotarłam ruchomymi schodami prowadzącymi z parkingu. Lokal okazał się bardzo dużym - wręcz za dużym, przestronnym miejscem. Wszystkie telefony są wyłożone tak, aby każdy mógł dotknąc wybrany model i się z nim zapoznac. Obsłużył nas młody pan, schludnie ubrany, wywołujący pozytywne emocje. Przedstawił najlepsze rozwiązania związane z planem taryfowym, które pozwoliłyby na obniżenie kosztów przy jednoczesnym zwiększeniu pakietu bezpłatnych minut. Zaprezentował telefony, które nas interesowały, a także dodatkowe akcesoria do wybranego modelu. Poinformował o sposobie reklamacji. Sprzęt sprawdził od ręki, odpowiedział na zadane pytania. Nie znał odpowiedzi na jedno z nich lecz myślę, że powinno ono byc skierowane raczej do informatyka czy innego specjalisty od sprzętu komputerowego. Pan uprzejmie nas pożegnał życząc miłego dnia. Obsługa odbyła się więc na najwyższym poziomie.