Opinia użytkownika: Agnieszka_178
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Zabrakło mi paliwa kilkaset metrów przed stacją, wiec z karnisterkiem pomaszerowałam na najbliższa stację: padło na LOTOS. Pracownik na dystrybutorach bardzo miło mnie powitał i od razu zaproponował mi pomoc. Udałam się do kasy aby zapłacić, jedna z osób za lada była wolna, ale usłyszałam " do następnej". Nie zrozumiałam, i zapytałam do czego następnego? niee usłyszałam odpowiedzi. Ustawiłam się do drugiej kasy..Pan zamiast mnie skasować ,zaczął sobie przeze mnie odbierać pocztę od listonosza, potem jak już listonosz odszedł ,jakiś inny klient" wetknął się w kolejkę", i sprzedawca z zadowolona miną go obsłużył. Nie za bardzo rozumiałam o co chodzi. Nie lubię stacji Lotos, gdyby nie fakt, ze zabrakło mi benzyny na pewno na nią bym nie zajechała.. Dawne negatywne wrażenie znowu się powtórzyło.