Opinia użytkownika: KK_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Oddział banku PKO BP sprawia wrażenie, jakby nic się w nim nie zmieniło od kilkunastu lat, odnosząc się jednocześnie do wyglądu placówki, jak i usług czy personelu. Do wizyty w banku zmusiła mnie konieczność wpłaty większej ilości bilonu (kilka tysięcy monet), na kilka dni przed zamknięciem konta. Wygląd oddziału jest dość odstraszający - srebrne panele, szare i niezbyt czyste podłogi, charakterystyczny niebieski kolor, blade światło oraz mało reprezentatywne kasy - "okienka". W godzinach 10-16 trudno jest uniknąć stania w kolejce, szczególnie, że otwarte są najczęściej 2-3, choć mogłoby być więcej. Po ok. 30 minutach oczekiwania, nastąpiło kolejne 60 minut - tym razem to czas ręcznego liczenia monet, które miały być wpłacone. Mimo, iż oddział posiada maszyny do liczenia bilonu, osoba obsługująca nalegała na liczenie pojedyncze. Łączny czas obsługi zdecydowanie za długi, zachowanie kasjera wręcz trudne do wytłumaczenia. Ze względu na wyjątkowo zawyżone koszty obsługi kont i wszelkich innych transakcji bankowych (np. przelewów), kilka dni później zrezygnowałem z prowadzenia konta w PKO BP.