Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: BLISKA

Treść opinii: Jechałam razo przed 8 do pracy, śpieszyło mi się chciałam żeby ktoś mi zatankował gaz, nikt nie wychodził na podjazd wiec weszłam do budynku stacji a tam jedna osoba obsługuje klientów, wzięłam z półki paluszki i wode mineralna, byłam 5 w kolejce, druga pracownica byla zajeta tak bardzo ustawianiem puszek z napojami pepsi w lodówce że nie zwracała nawet uwagi na klientow, podeszłam do niej i mówię "czy moze mi zatankowac gaz?", pracownica odpowiada mi na to "za chwilę", dodam że jest ona ajentem tej stacji, wiec chyba uwaza że nie musi robić nic ponadto co jej się chce,więc stanęłam z boku i czekałam z 5min, gaz na tej stacji jest najlepszy w mojej okolicy dlatego czesto tu tankuję, pracownica dalej układała sobie napoiki, kiedy zobaczyła ze zdenerwowana zaczełam odkładać na płókę rzeczy które kupiłam, zaczęła się ubierać do wyjscia do tankowania gazu, powiedziałam jej że teraz to juz dziekuję a ona na to odwróciła sie na pięcie i poszła na zaplecze, do pracy dojechałam na benzynie którą jeszcze miałam w baku a gaz zatankowałam w tej samej sieci ale już na innej stacji w miescie gdzie pracuję i tam juz będę zaopatrzać się w paliwo bo w przeciwieństwie do opisanej stacji klienta nie traktuje sie tu jak powietrze.