Opinia użytkownika: Magdalena_646
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Mam mieszane uczucia po tej wizycie. Wybrałam się by zwrócić wcześniej zakupiony towar. Nie było z tym najmniejszego problemu, kasjer bez problemu przyjął zwrot, a jednak pozostał niesmak, przez kilka rzeczy, które były przeprowadzone nieprofesjonalnie. To nie sklepik z odzieżą na wagę, a sklep o pewnej renomie, gdzie wymaga się jakiejś tam kultury korporacyjnej, dbania o wizerunek etc. Ale do rzeczy ... Pan nie dysponował odpowiednią kwotą w kasie, żeby mi wypłacić pieniądze. Kazał mi czekać 10 minut. Po 10 minutach zaproponował wpłatę pieniędzy na konto (płaciłam wcześniej gotówką). Nie miałam przy sobie karty, więc odpadł ten pomysł. Potem zaproponował, żebym poszła na górę do drugiej kasy po swoje pieniądze - były to mało wygodne, gdyż byłam z małym dzieckiem w wózku i musiałabym obejść całą galerię, by trafić do windy i do ich kasy na piętrze - ruchome schody w sklepie nie są przewidziane dla matek z dziećmi czy osób na wózkach etc. Po małej utarczce słownej pieniądze zostały mi na miejscu wypłacone. Niby nic, a czułam się niekomfortowo i dość niezręcznie.