Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: W grudniu ubiegłego roku wypowiedziałem, zgodnie z obowiazującym regulaminem, umowę z C.P. Wypowiedzenie złożone było ustnie w punkcie obsługi, telefonicznie, mailowo, pisemnie - listem . Mimo to, C.P. przez prawie pół roku twierdził, że wypowiedzenia takiego nie złożyłem. Złożone w późniejszym terminie dwa pisemne, wysłane poleconym za potwierdzeniem odbioru, wypowiedzenia, także nie przyniosły rezultatu - nadal byłem nękany telefonami ( czasami mocno po godz. 21 ) , pisemnymi wezwaniami do zapłaty, groxbami windykacji . Dopiero groźba skierowania sprawy do sądu ( realna - wysłałem wezwanie z załaczoną kopią przygotowanego pozwu ) pozskutkowały - wypowiedzenie uznano za skuteczne z ... pierwotną datą ... Po blisko pół roku. Kontakt telefoniczny z biurem obsługi klienta w takich sprawach nie ma sensu - pracownicy są bezradni. osoby telefonujące z wewzaniami do zapłaty są aroganckie i zarozumiałe. Korespondencja pisemna o ile doczeka się odpowiedzi - często nie wnosi nic nowego. Słoweem : szukamy frajera, jeśli da się zastraszyć - zapłaci za coś, z czego od dawna nie korzysta ( dostęp do platformy jest przez cały czas zablokowany, a opłaty są naliczane ).