Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Obsługa w banku nie reprezentuje żadnego poziomu. Wchodząc do tej placówki klient czuje się jak intruz. Osoby pracujące mają niemiły wyraz twarzy i najchętniej w ogóle nie obsłużyłyby nikogo. Pierwsze wrażenie, które powinno być najważniejsze w tym wypadku nie zdaje egzaminu. Obsługa nie interesuje się potrzebami klienta, oraz tym co chciałby załatwić w banku. Nie potrafią i nie chcą przystępnie wytłumaczyć zagadnień bankowych. Klient musi sam o wszystko pytać i ewentualnie, z ogromną łaską, Pani lub Pan odpowie na jakiekolwiek pytanie. Wiedza pracowników tej placówki jest także poniżej poziomu nawet podstawowego. Niejednokrotnie klient jest lepiej zorientowany niż pracownik. Zachowanie obsługi tego banku jest żenująco niemiłe i nie na miejscu. Bardzo często Panie rozmawiają przez telefony komórkowe ( prywatnie) ignorując stojącego przed nimi klienta. Bardzo często podają informacje niezgodne z przepisami bankowymi. Jeszcze ani razu nie byłem obsłużony w sposób profesjonalny i na poziomie. Biorąc pod uwagę dość interesującą ofertę tegoż banku, trzeba stwierdzić, że obsługa tej placówki psuje jego pozytywny wizerunek. Jedyny pozytywny aspekt to zazwyczaj brak kolejki i dosyć schludny wygląd placówki. Jednak wszelkie pozytywne strony i tak są zdominowane przez obsługę, która kompromituje ten bank.