Opinia użytkownika: Patrycja_115
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Robiłam dzisiaj zakupy w pewnym popularnym salonie firmowym, skusił mnie wielki plakat na witrynie „-50%”. Taka okazja, może coś wpadnie mi w oko, niestety na tej samej wystawie na podeście leżało mnóstwo rzeczy, z których nie można było niczego od siebie odróżnić, ale pomyślałam sobie, że w środku sklepu towar będzie bardziej przejrzyście ułożony. Niestety, jak na godzinę 12.00 na sklepie był mały bałagan, jeden model bluzki w tym samym kolorze był powieszony w 3 różnych miejscach. Poza niepoukładanym towarem, każda rzecz miała zmienioną cenę i było czysto (nie zauważyłam zakurzonych półek i podłóg). Spędziłam w tym sklepie 30 min., „przekopując” ładnie poukładane stosiki koszulek, kilka razy przeszła obok mnie ekspedientka i nawet nie zaproponowała pomocy. Kiedy natomiast poprosiłam o znalezienie rozmiaru, sprzedawczyni uprzejmie poinformowała mnie, że oczywiście poszuka. Zniknęła więc na 5 minut na zapleczu, jednak z sukcesem, przyniosła mi rozmiar spodni o który prosiłam. Po zmierzeniu jednak nawet nie zapytała się, czy rozmiar pasuje, nie zaproponowała żadnej alternatywy. Powierzchnia sklepu jest duża, więc ja osobiście nie miałam ochoty już niczego szukać. Z obsługi tylko Pani obsługująca klientów przy kasie, była uśmiechnięta i uprzejma. Lubię robić w tym sklepie zakupy jednak, dzisiaj odniosłam wrażenie, że najlepiej by było gdybym nie zawracała nikomu głowy.